Навігація


ВАЖЛИВО
 на сайте trostyanets-miskrada.gov.ua Тростянец
 на сайте trostyanets-miskrada.gov.ua Тростянец

 на сайте trostyanets-miskrada.gov.ua Тростянец
 на сайте trostyanets-miskrada.gov.ua Тростянец
 на сайте trostyanets-miskrada.gov.ua Тростянец
Збережемо
 на сайте trostyanets-miskrada.gov.ua Тростянец
НАРИСИ ІСТОРІЇ
Нариси історії міста Тростянець на сайте trostyanets-miskrada.gov.ua Тростянец
Звернення
Президенту України
Порошенко П.О.

Прем’єр-міністру України
Яценюк А.П.

Голові Сумської ОДА
Клочко М.О.

Голові комісії з питань бюджету, соціально - економічного
розвитку та інвестиційної політики Сумської обласної ради
Березіну М.Я.

Прокурору Тростянецького району
Улізко В.М.

Начальнику Тростянецького РВ УМВС України
в Сумській області
Карабута П.І.


26.01.2014 року Тростянецькою районною радою Сумської області було прийнято рішення «Про районний бюджет на 2015 рік».

Дане рішення прийняте з грубим порушенням норм чинного бюджетного законодавства, є необгрунтованим і неправомірним, не забезпечує навіть захищені видатки по галузям дошкільної освіти та культури міської та сільських рад, що опинились у ситуації де також є вимушеним порушення Бюджетного кодексу України та прийняття місцевих бюджетів з заробітною платою, що прораховується на три місяці у цих галузях.

Так, згідно ч. 4 ст. 77 Бюджетного кодексу України, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, міські, районні, селищні, сільські ради при затвердженні відповідних бюджетів враховують у першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами.

Відповідно до п. 6 Закону України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо уточнення та приведення окремих положень у відповідність до норм діючого законодавства)» «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України пункт 20 викладено в новій редакції в якому зазначено, що у 2015 році з бюджетів сіл, селищ, міст районного значення здійснюються видатки по дошкільних закладах освіти та міських палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля, інших клубних закладів та бібліотек, а також здійснюються видатки, визначені п. 2 ч. 1 ст. 91 як видатки на органи місцевого самоврядування.

Такі видатки здійснюються за рахунок міжбюджетних трансфертів (в обсязі не меншому ніж розраховано за нормативами 2014 року) з районного бюджету бюджетам місцевого самоврядування. Обсяг міжбюджетних трансфертів визначається за формулою, яка повинна бути додатком до рішення про місцевий бюджет.

Тобто за рахунок міжбюджетного трансферту з районного бюджету місцевому бюджету м. Тростянець, зокрема, районна рада повинна забезпечити фінансування бюджетних установ Тростянецької міської ради – органи місцевого самоврядування, дошкільних закладів освіти та клубних закладів. При цьому враховуючи, що здійснення делегованих повноважень необхідно забезпечити в обсягах, не менших, ніж у 2014 році.

Крім цього, Кабінет Міністрів України прогнозує, що індекс інфляції (коефіцієнт) в 2015 році, щодо цін буде знаходиться в межах 13 %. Саме тому на утримання бюджетних установ Тростянецької міської ради необхідно виділити кошти міському бюджету у вигляді субвенції у сумі 10 336,0 тис. грн., а саме:,

- органи місцевого самоврядування – 1383,4 тис. грн. (на рівні 2014 року);

- дошкільні заклади освіти – 7933,1 тис. грн.;

- клубні заклади – 1019,5 тис. грн.

Рішення «Про районний бюджет на 2015 рік» доповідала начальник фінансового управління Тростянецької РДА Слабоспицька І.А., яка зазначила, що бюджет району сформовано за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам та податку з доходів фізичних осіб, який обраховується у сумі близько 24 млн. грн., ці доходи направляються на:

- галузь «Освіта» затверджено субвенцію з державного бюджету у сумі 30,8 млн. грн. та додатково за рахунок власних доходів (податок з доходів фізичних осіб) 5,1 млн. грн. Загалом галузь «Освіта» (загальноосвітні школи Тростянецького району) затверджені у сумі 35,9 млн., що забезпечує 100% фінансування річної потреби загальноосвітніх шкіл Тростянецького району;

- галузь «Охорона здоров’я» затверджено субвенцію з державного бюджету у сумі 22,6 млн. грн. та додатково за рахунок власних доходів (податок з доходів фізичних осіб) 3,5 млн. грн. Загалом галузь «Охорона здоров’я» затверджені у сумі 26,1 млн., що забезпечує 100% фінансування річної потреби закладів охорони здоров’я Тростянецького району;

- галузь «Культура» затверджено у сумі 3,4 млн. грн., розраховано в обсязі фактичних видатків 2014 року;

- органи місцевого самоврядування Тростянецької районної ради у сумі 1,1 млн. грн., що забезпечує 100% фінансування річної потреби.

А також, слід зазначити, що навіть видатки районної ради, неделеговані державою, заплановано забезпечити на увесь 2015 рік на 100 % - методичний кабінет відділу освіти Тростянецької районної ради, палац дітей та юнацтва, централізована бухгалтерія Тростянецької районної ради, програма «Медичні кадри» та ін.

Отже, як зазначила начальник фінансового управління РДА, решта коштів, що залишилось у сумі 8,37 млн. грн., які направляються за рахунок міжбюджетного трансферту міській та сільським радам, на утримання бюджетних установ – дошкільних закладів освіти, клубних закладів, бібліотек. А на органи місцевого самоврядування «0», при цьому районна рада забезпечена на 100 %.

Не зважаючи на те, що начальник фінансового управління зазначила про необхідність прийняття бюджетів у відповідності до ч. 4 ст. 77 Бюджетного кодексу України – все одно запропонувала районній раді та місцевим радам прийняти бюджети, де видатки передбачені цією статтею та ст. 52 Кодексу не прораховуються.

Для міської та сільських рад розподіл, передбачений рішенням Тростянецької районної ради від 26.01.2015 року, проект якого підготовлений фінансовим управлінням Тростянецької РДА, є просто принизливим та непрозорим, він не покриває потребу, навіть захищених статей видатків, і порушує ст. 55 Бюджетного кодексу України.

Так, зокрема, Тростянецькій міській раді, доведено міжбюджетний трансферт у сумі 5,8 млн. грн., при обрахунку на 2015 рік 10,3 млн. грн., а саме:

- органи місцевого самоврядування – «0» тис. грн.;

- дошкільні заклади освіти – 5,06 млн. грн., що забезпечує фінансування лише на 7 місяців. При цьому не враховано, що згідно Закону України «Про здійснення державних закупівель» необхідно затвердити видатки, які підпадають під цей Закон (енергоносії, харчування) в повному обсязі;

- клубні заклади – 755 тис. грн., що забезпечує фінансування лише на 9 місяців.

Отже, видатки міській та сільським радам, обраховані фінансовим управлінням РДА порушені згідно з діючим законодавством, де зазначено, що в обсязі не меншому ніж розраховано за нормативами 2014 року.

Наприклад, в галузі дошкільної освіти, норматив фінансової забезпеченості на одну дитину з 9086 грн. в 2014 році безпідставно і необґрунтовано зменшено в 2015 році до 7056, 45 грн. ( різниця між даними показниками 2029, 55 грн.), що є грубим порушенням п. 20 Прикінцевих та перехідних положень Бюджетного кодексу України.

Також, зазначено, що обсяг міжбюджетних трансфертів визначається за формулою, яка затверджується рішенням районної ради і є додатком до рішення про місцевий бюджет).

Оскільки, питання визначення формули віддано на відкуп місцевим радам, а належне утримання таких закладів залежить від районної ради вважаємо, що формула має визначатися районною радою з врахуванням інтересів всіх територіальних громад, а не лише закладів районної ради. Для цього доцільним є створення комісії при районній раді за участі представників міської та сільських рад, які отримуватимуть трансферти.

В той же час, районна рада не може передбачити обсяг трансферту менший за потребу на утримання цих закладів та вимагати від міської та сільських рад до фінансування їх з власних бюджетів, оскільки це буде порушення ч. 2 ст. 85 Бюджетного кодексу і Держказначейство не пропускає такі платежі.

Зважаючи на вищевикладене звертаємося до Вас із проханням про необхідність термінового втручання в дану ситуацію та ініціювати перед Тростянецькою РДА та Тростянецькою районною радою переглянути районний бюджет на 2015 рік з врахуванням інтересів всіх територіальних громад.

Згідно ст. 121 Бюджетного кодексу України, посадові особи, з вини яких допущено порушення бюджетного законодавства, несуть цивільну, дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно з законом.

Враховуючи численні перераховані порушення посадових осіб Тростянецької районної ради та фінансового управління Тростянецької РДА норм бюджетного законодавства, порушення при здійсненні обрахунку нормативів фінансової забезпеченості, застосування в рішенні «Про районний бюджет на 2015 рік» норм щодо перерахунку кількості споживачів, незважаючи на те, що ч. 3 ст. 101 Бюджетного кодексу України виключена на підставі Закону № 79-VIII від 28.12.2014 року, просимо Вас, в межах наданих повноважень, вжити заходів щодо недопущення реалізації такого бюджету та притягнення до відповідальності винних осіб.

















 на сайте trostyanets-miskrada.gov.ua Тростянец  на сайте trostyanets-miskrada.gov.ua Тростянец  на сайте trostyanets-miskrada.gov.ua Тростянец
 на сайте trostyanets-miskrada.gov.ua Тростянец  на сайте trostyanets-miskrada.gov.ua Тростянец  на сайте trostyanets-miskrada.gov.ua Тростянец
 на сайте trostyanets-miskrada.gov.ua Тростянец  на сайте trostyanets-miskrada.gov.ua Тростянец
Тростянець запрошує!
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 


Відкрите місто на сайте trostyanets-miskrada.gov.ua Тростянец

Мери за економічне зростання
Ми розвиваємо електронне урядування
Ми розвиваємо електронне урядування на сайте trostyanets-miskrada.gov.ua Тростянец
Система електронних державних закупівль
на сайте trostyanets-miskrada.gov.ua Тростянец на сайте trostyanets-miskrada.gov.ua Тростянец
Розпорядження КМУ
на сайте trostyanets-miskrada.gov.ua Тростянец
Картинна галерея в садибі Л.Кеніга
Дочiрнє пiдприємство ,,Елегiя-2” на сайте trostyanets-miskrada.gov.ua Тростянец

Куди ідти?
Міністрство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
Міністрство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України на сайте trostyanets-miskrada.gov.ua Тростянец

Асоціації
Асоціація міст України на сайте trostyanets-miskrada.gov.ua Тростянец
Асоціація малих  міст України на сайте trostyanets-miskrada.gov.ua Тростянец
Відвідуваність сайту